dijous, 29 de maig del 2014

Panna Cotta de Philadelphia i Candela's Cookies

Bones!

Demà ja és divendres!!! Iupi!!



Per celebrar-ho, avui us porto un postre molt senzill i boníssim.

Es tracta d'una Panna Cotta de formatge Philadelphia. La recepta és extreta de la web de Philadelphia, tot i que han renovat el receptari i ara ja no la tenen a la llista. Per sort, la vaig caçar per vosaltres abans que no desapareixés!
Haig de dir que jo l'he rectificada una mica, bàsicament, perquè com sempre em faltaven ingredients i em nego a anar a comprar al supermercat si puc recórrer a altres opcions! Així que, tal com he fet altres vegades, us penjaré els ingredients de la recepta original i en un altre color els ingredients que jo vaig utilitzar, just al costat.


La recepta pel coulis que he utilitzat és la mateixa que us vaig deixar AQUÍ.

Aprofito per parlar-vos del Bloc de Candela's Cookies. Es tracta d'un bloc preciós, carregat de receptes i que ve de la mà d'una bona amiga de la infantesa. Gracies al Facebook tornem a estar en contacte i he descobert que és una fanàtica de la cuina tant com jo. Us recomano intensament que visiteu el seu bloc, estic segura que us encantarà tant com a mi.


I ara sí, aqui ve la recepta, preneu apunts!

INGREDIENTS

  • 200 grs de formatge philadelphia (jo tenia de la marca blanca del Lidl)
  • 3 iogurts naturals (jo només en tenia 2 a la nevera. Per compensar els 125 ml de iogurt que em faltaven, vaig optar per posar 125ml de llet condensada.
Resultat: mmmmmmmmmmmmmmm...
  • 125 ml de nata per muntar, freda de la nevera (jo no tenia nata de +35% de MA, així que vaig posar nata normal de cuina i va funcionar bé)
  • 20 grs de gelatina neutra en làmines (vaig trobar que tenia massa gust a gelatina, la pròxima vegada posaré 10 o 15 grs. Si decidiu probar-ho amb menys gelatina, reduiu la quantitat d'aigua a 30 ml)
  • 30 ml d'aigua (jo en vaig posar 40 ml)
  • 60 grs de sucre (com que vaig utilitzar llet condensada, vaig reduir el sucre a 30 grs perquè no quedés massa dolç)

PROCEDIMENT


Barregeu el formatge, els iogurts, (la llet condensada si l'utilitzeu), la nata i el sucre amb una espàtula en un mateix bol. Després bateu-lo amb la batedora elèctrica fins que quedi muntat i amb molt d'aire.

Poseu l'aigua en un got i escalfeu-la al microones durant 30 segons (ha de quedar calenta sense arribar a bullir). Reserveu.
Hidrateu la gelatina en un recipient ple d'aigua freda. Traieu-la quan hagi quedat una consistència gelatinosa i automàticament poseu-la al got d'aigua calenta perquè es desfasi. 
Remeneu bé l'aigua i la gelatina fins que es dissolgui completament.

A continuació, amb les barilles elèctriques en marxa a velocitat baixa, aneu abocant la gelatina dissolta en l'aigua al bol de crema philadelphia que hem muntat. Quan tot estigui ben barrejat, aboqueu el contingut en un motlle de flam gran o en flameres petites.

* TRUC: abans de posar la Panna Cotta a la flamera, folreu l'interior de la flamera amb paper film transparent. Així, quan sigui l'hora de desemmotllar, serà molt més fàcil, ja que el flam no s'adherirà a les parets del motlle.

Deixeu-ho a la nevera, com a mínim 4 hores.
Decoreu o acompanyeu amb el coulis de maduixa i maduixes naturals!! Senzillament deliciós!


Bon Profit i fins un altre!

La Cuina de Cloe

2 comentaris:

  1. Uff Vero qué buena pintaaaa!! otra receta para apuntar en mi lista de "pendientes", se ve rico ricoooo!! gracias por enlazarme, mil besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti guapa, te lo mereces, tu blog es fantástico. Besitos!

      Elimina

Blogging tips